søndag 30. oktober 2011

Halloween

Lørdag kveld ble feiret med en heidrundanes Halloween fest. Personlig har jeg aldri feiret Halloween, tror kanskje at jeg er for gammel for den nyvunne amerikanske tradisjonen som har inntatt Norge også. Og jeg er heller ikke særlig begeistret for hekseri og skrekk inngytende utkledninger, dette er min personlige mening da. Derfor tok jeg også hele maskerade greia veldig med ro, og var rett og slett bare meg selv denne kvelden. (Jeg har jo allerede toppet det hele på Toga festen da......)
Jeg var spent på å se hvor mange som hadde kledd seg ut og hvordan de ville se ut. Og jeg må si at kreativiteten var imponerende blandt studentene. Jeg lærte også noe nytt om Halloween, det er visst ikke bare hekseri og grufulle masker, her er det bare å bruke fantasien og kle seg ut som den eller det en har lyst til. Jøss, jeg skal vurdere å revurdere Halloween til neste gang.
Men her kommer en bilde montasje fra kveldens kreativiteter.

Det var en gjeng "B-gjengere"
De fikk premie for kveldens beste gruppe....

Er han ikke søt da???
Han fikk også premie for kveldens søteste!

"Jane og Jane" Tarzan jenter

Sjørøver mix

Noen dro den kanskje litt langt......

Men veldig sporty outfit da!

Dette er vel mer det jeg forbinner med Halloween

Skrekkinngytende

Men vi har også med Indianerjente

Ops...delfinen "dødade"

Og to søte "Bunny" jenter







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar