lørdag 8. oktober 2011

Bali Zoo

I dag har jeg vært i dyreparken her på Bali, og jeg har fått se så mange flotte eksotiske dyr. I stedet for å skrive masse rart tar jeg dere heller med gjennom parkene via bildene.

De flotte Løvene vokter inngangen

Jeg får gi den store puse Tigeren en kylling bit

En raring av en slags struts......

Et par veldig store krokodiller, de var sikkert nærmere tre meter lange....

Fargerik, skaperverkets eget kunstverk

Disse er jo så søte!
Dette var en veldig fotogen flaggermus

Tiger er er av de flotteste dyra jeg vet om

En raring

Noen sjarmtroll dette, "Sun bears"

Var fint i Parken ja

Prøvde å ta en alvorsprat med denne kameraten, men det var ikke så lett nei....

Så det er her Rudolf er på sommer beite......

Apekattene svinger seg rundt og koser seg

Ærlig talt, denne Orangutangen er den største og styggeste jeg har sett.
Bananer hev den også etter oss!

Kamelen travet rundt med nesen i været

blopp blopp, gullfisk, blopp blopp

Skjønnaste "Bear Cat`en".
Den var bare så kosen.

Litt skeptisk

Dagens høydepunkt, denne kjekke tigergutten er fire måneder gammel,
og leken som en kattunge.



Så det var et innblikk i dagen min på Bali Zoo. Det var mye å se og en eksotisk grønn og fin park å gå og tusle i. 

















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar