søndag 23. oktober 2011

Personlig trener


Med dette bildet sier jeg farvel til Gili og høstferien, og gjør meg klar for de fire siste studieukene på Bali. Siste emnefaget vårt er Personlig Trener og innholdet i dette er selve PT- rollen, salg, service og markedsføring. Motivasjon, feedback og coaching. Treningslære, planlegging og gjennomføring av personlig trening, spotting, egenferdighet og testing.
Dette tror jeg kommer til å bli veldig spennende, innenfor disse emnene har jeg masse erfaring fra før og dette vil nok være det letteste stoffet for meg. Men jeg skal ikke ta for lett på det, her er det alltid nye ting å lære seg eller noe som er godt å få repetert.

Denne ukens timeplan ser slik ut:

Mandag  - Forelesning fra 13-16
Tirsdag   - Forelesning fra 09-13
Onsdag   - Forelesning fra 13-17
Torsdag  - Forelesning fra 13-15
Fredag    - Praksisøkt fra 07-08.30
               - Forelesning fra 13-15

Egentrning har det blitt forferdelig lite av den siste måneden, så nå må det disiplineres litt og bruke den siste tiden på trening, lesing og skole.
Da skal jeg være hundre prosent klar for å jobbe som PT når jeg kommer hjem. Det gleder jeg meg til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar