lørdag 10. september 2011

Toga party

Ukas høydepunkt kom endelig og det var klart for Toga party.


 Fest komiteen og alle på Luwak cafeen (Gateway cafeen eller studencafeen om du vil, kjært barn har mange navn....) hadde gjort en kjempeinnsats og laget det veldig fint til og det ble en flott Toga atmosfære.
I utgangspunktet er det ikke så vanskelig å finne noe som passer å ha på seg til Toga, men det er gøy å gjøre litt ut av det og forberede seg, halve gleden det. Jeg kjøpte meg en billig hvit kjole tidlig i uken i lag med smykke og hårbånd. Sko som passa perfekt for anledningen hadde jeg faktisk med meg fra Norge! Så etter eksamen, ambassadebesøk og en treningsøkt så var det å gjøre seg klar. Jeg har tatt med meg minimalt med sminke hjemmenfra, både på grunn av plass i koffert og at jeg ikke gidder det i varmen. Men nå fikk jeg en slik akutt behov for kul sminke som prikken over i`en. En rask tur inn til kjøpesenteret og fikk meg både eyeliner, øyenskygge, neglelakk og tror du ikke hu dama i butikken fikk "lurt" på meg en ny parfyme også i samme slengen. Og jeg brukte toppen syv minutter i butikken. Snakk om fast shopping!


Men nå vart jeg Toga klar, og det var det visst nok veldig mange andre også som mente jeg var. På en tema kveld må det jo alltid kåres en Miss og Mister............og til min store overraskelse ble jeg kåret til kveldens Miss Toga!!


Å du store mi tid! Hvordan gikk det til....? Det var veldig gøy da, men jeg ble også litt flau faktisk. Og så synes jeg det er litt komisk også, på samme tid som jeg er veldig ydmyk overfor alle som stemte på meg. Gamlemor blandt studentene....hehe. Det var veldig hyggelig at så mange kom med komplimenter og syntes jeg var en verdig vinner. Takk for det.

Miss og Mister Toga!

Søte Toga jenter.

Og gutter

Hele kvelden var kjempekjekk, og det var stort oppmøte, kanskje 150 stk...... Det ble midnatt, noen reiste hjem, noen dro ut på byen, jeg ble med en gjeng til et Villa kompleks der det bor studenter og festen fortsatte der.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar