søndag 4. september 2011

Sko Shopping!

En ny helg på Bali, og da må det jo utforskes litt i diverse butikker og kjøpesenter. Et av senterene, Galleria hadde jeg enda ikke vært på, så Terese ble med meg lørdags ettermiddag. Enda et kjempestort kjøpesenter, her var det veldig trivelig og åpent og gå, og enormt mange skobutikker! For de som kjenner meg så vet de at jeg er veldig glad i sko. Så det ble ikke mindre enn fire nye par denne dagen! Jeg blir snart nødt for å planlegge å sende pakker hjem, for det blir bare ikke plass i kofferter.
Men først av alt starter vi på Starbucks med god kaffi og koselig drøs med Terese som er ei fantastisk flott jente da.
Bali har flere Starbucks enn Norge....


En Nike butikk blir første stopp, og for vi som er sånn passe sportsinterresert er jo det en bankers. Og to par nye joggesko ble det.
Et par sko....

To par sko.....

Tre par sko...

Og fire par sko!


Neste helg har sosialkomiteen her lagt opp til team fest, nemlig "Toga Party". Så jeg fikk også tak i  klær og litt diverse utstyr til det. Blir spennende og fortelle om neste helg.
Timene fyker på shopping her, før kvelden kommer må vi innom matbutikken, eller rettere sagt hypermarkedet, for å få med oss noen nødvendigheter.

Det mangler ikke på noe. Men litt sært å selge "French Fries" i løs vekt.....

Terese er i godte hjørnet

Og da ble det plutselig kveld og vi hadde svidd av både penger og mange timer på shopping i dag også. Men du å du så gildt og så fornøyde vi ble.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar