fredag 9. september 2011

Første eksamen ferdig!

Jaaaaa! Har lyst å skrike så høyt jeg kan og hoppe å danse rundt.
Akkurat nå føles det som om jeg er i en liten lykkerus. Eksamen er ferdig utført og følelsen er virkelig god i etterkant. Den var absolutt overkommelig, brukte 2,5 timer av 4 tilgjengelige til å svare på alle oppgavene, og ja jeg svarte på alle! Så da er det bare og håpe at kvaliteten på svarene er gode nok til en fin karakter. Desverre, eller kanskje heldigvis, går det en måned før vi får karakteren.
For meg som har hatt en sur å lei leseuke siden jeg ikke liker å lese og pugge på tvang, så er dette et absolutt ekstatisk høydepunkt. I tillegg er det fredag og vi skal ha "Toga Party" i kveld.

Det skal bli mye mer å fortelle i løpet av helgen.

Ønsker alle kjente og ukjente i fjernt og nært en riktig God Helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar