tirsdag 9. august 2011

Bali, her kommer jeg!

Avgang fra Sola i morgen tidlig og skal være fremme på Bali torsdag ettermiddag. Her er bare kort til dere her hjemme som følger med, jeg gidder ikke skrive detaljer om pakking og diverse kjedelige ting.

Det er nok noen som ikke har fått med seg hva i granskauen jeg skal gjøre på Bali i fire måneder. Det er begynnelsen på min nye karriere, jeg skal utdanne meg som Personlig Trener. Og hvorfor ikke da bruke sjansen og gjøre det på Bali! Man lever bare en gang.

Det som er spennende å fortelle kommer etterhvert på bloggen når jeg er vel fremme og innstallert. Offisielt starter første studiedag mandag 15. aug. Før den tid er det allerede mye som skjer, her er program for de første dagene: http://gatewaybali.files.wordpress.com/2011/08/program-introduksjonsuken.jpg

Jeg skal forøvrig holde hus her, og kommer sannsynligvis til å bli passe utskjemt av det:
http://www.sarisegara.com/

1 kommentar:

  1. Lykke til :)
    Godt æg vett kor æg sga hendvende meg for å bli strame t neste sommer! :) hehe

    SvarSlett