søndag 14. august 2011

Her bor jeg

Ja jeg er vel fremme på Bali. Mange inntrykk og mangen og bli kjent med de første dagene, i tillegg til at en skal orientere seg litt og komme over jetlaget. Mitt nye hjem er ganske så perfekt, hotell rommet er som hotel rom flest, men det er rent og pent og med en dusj med både varmt vann og trykk!
Senga mi.

 Et koselig uteområde og hage rundt bassenget, en restuarant hvor vi kan få kjøpt oss det vi måtte ønske til alle døgnets tider.
Hagen og bassenget ved hotellet. Jeg bor helt til venstre utenfor bildet.

Jeg bor i første etasje, når jeg går ut har jeg ca 50 meter til stranden. Den er perfekt, med enorme bølger!! Det er rart fordi mellom bølgene er havet helt rolig og en hører ikke en lyd, å så ser du bølgen kommer og reiser seg opp og når den slår rundt så smeller det som et torden brak. De varierer litt i størrelse alt etter høyvann og lavann, men sånn der imellom 1-4 meter tipper jeg.
Jimbaran stranden rett ved hotellet.

 Temperaturen er helt perfekt, men litt høy luftfuktighet på  70-80%.

1 kommentar:

  1. Ser utolig fint ut Hilde og dette unner jeg deg. Noen gjør som du og noen ikke, men jeg har lyst, men noen har innbilt oss at vi har det så godt i Norge men jeg liker ikke vinter og mørketid, hvertfall ikke kald mørketid. Kjære Lotto sier jeg :-)
    En kosdegklem fra Reidar i Søgne.

    SvarSlett