torsdag 10. november 2011

Semesterslutt

Vi hadde vår siste forelesning på mandag denne uken, etter det har vi hatt Case fremføringer for medstudenter og foreleser. Jeg hadde min fremføring i går og det gikk i grunnen veldig greit. Vi skal høre de siste fremføringene i dag, og så er det å vente på praktisk-metodisk eksamen i neste uke.

Men i går fikk vi sensuren på forrige eksamen. Og jeg fikk B i Treningsplanleggingen også.
Nå er jeg bare veldig fornøyd og det føles nesten som "oppdrag utført" for meg nå. Det føles så bra og ha fått to strålende B krakterer i både RAM og Treningsplanlegging, den neste er bare bestått eller ikke beståttt........ Det er bare et alternativ spør du meg!
Dette er en seier for meg, nå ligger en ny karrieren foran mine føtter

Utrolig at det i dag er tre måneder siden jeg ankom Bali, hvor mye jeg har opplevd og hvor mye jeg har lært.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar